Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av linduz - 16 oktober 2013 23:10

Hej, oj andra gången för denna vecka?! shit, tänker du.   


Idag jobbade jag på den avdelning som jag jobbade på förra sommaren & under vintern. När jag fick sms:et i måndags, blev jag glad. Det var c:a sex månader sen jag jobbade där. Det var roligt & återkomma.   


Idag monterade jag & mor ner min Rumsavdelare (den stod i vardagsrummet, den delade av så jag fick en sovalkov typ ett vardagsrum). Nu är den nere i delar, i samband med detta så fick jag en smart idé. Jag la ner skruvarna i plastpåsar för att hålla koll på de. Först tänkte jag tejpa fast de vid varje skuvhål. Men påsarna var snäppet bättre. 


Ekot uppstod nu i hemmet, känner KAOS i huvud & i hemmet. Men men snart är det över. Då är det ett nytt KAOS i stället... ha ha. Men då har jag iaf kommit på plats i nya hemmet.

Nästa vecka hämtar jag nyckeln!    Yeah! sen ska jag bara ragga flytthjälp, har frågat, men måste ha ett rakt svar. Av ena kommer nog ett "vet inte"... men då tänker jag säga, du har två dagar på dig & ta reda på om du kan. 


Jag känner mig så duktig med, har hunnit städa ur de flesta köksskåpen med. Känns så underbart!! lånar en slags svamp som man skrurar med av mor. Den behöver man bara blöta, gno på ytan. Vips så är allt skit borta! & svampen minskar efter tiden. Ytorna blir skinade rena. 

Behöver jag skriva att jag älskar svampen?!...   


Nä, dags att sova. Upp någorlunda tidigt för att fortsätta i KAOSET... sen fick jag en lång jobb tur! jag blev glad för då samlar jag mig tid. :) Samt OB tid. :)


Ha det bra! 

Ovido - Quiz & Flashcards