Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av linduz - 10 oktober 2013 11:22

Så är du välkommen hit & hjälpa mig med packningen. ;)


Nä, jag skojade bara. Det går frammåt iaf, i går kunde jag städa ur två skåp till i köket. Ett av de har varit trasigt i över ett år. Hittade skruven & kunde laga det. Jippi!! Trodde att skruven var borta. 


Ska ringa & felanmäla lite saker med, så hyresbolaget inte kan klaga vid besiktningen sen. 


Annars är det bra & lugnt. Men jag känner KAOS i hemmet & i huvudet. Men men det ordnar sig, tar en dag i taget. 


Har inte jobbat sen i måndags, står jobbtillgänglig men inte vet jag. Det verkar som att de ligger lågt på intag av vikarier. 

Idag ska jag hem till farmors väninna på lunch. Hon ville bjuda på mat innan jag ska flytta. Gulligt gjort av henne. :) 


Ha en fin torsdag. I mor'rn är helgen här igen, inte för det känns som det. 

Ovido - Quiz & Flashcards