Alla inlägg den 11 november 2012

Av linduz - 11 november 2012 22:17

Som du kan se så har jag bytt texten. Jag tycker om den, den var cool & snygg.

Men jag måste ju lyssna på Dig & alla andra läsare med.


Hojta till om du stör dig på texten. Då byter jag.


Ha det fint.

Av linduz - 11 november 2012 22:09

Eller jag vet inte om den var så skön. Regn & blåst. :-(

Gick hem till mor, fick mat. :-) Sen åkte vi ut till storebrorsan & brorsdöttrarna.

Snart nog gick jag & barnen + en kompis till de till min far. Men den äldsta brorsdottern skickade jag hem efter vägen för jag tyckte det var dumt & onödigt att hon skulle vara dum mot sin syster.

Så då gick vi själva jag & den yngsta. Kom in, far blev paff att jag kom med... Ja det är Fars dag sa jag, & gratulerade.


Stannade där ett tag, fick mat med. Fast jag var mätt. Fick Kalkon. :-) Gott.

Sen gick jag & guldklimpen runt halva byn med fars & hans sambos hund. Hon blev tre år i går, gulle hunden. :-)

Kom till brorsan sen, men då skulle Guldklimparna till sin mor, så jag gick & lämnade hunden hos far igen, sen åkte jag hem.


Kom hem, gick till grannen en stund. Bakade tekakor med Havregryn & Linfrön, de blev supergoda. =) Ska testa & baka med en annan mjölsort så jag får lite grova tekakor. :-)


Nä nu ska jag ta & diska lite, sen titta på en film.


Ha det fint alla. Ja Du med. ;-)


Av linduz - 11 november 2012 00:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards