Alla inlägg den 7 november 2012

Av linduz - 7 november 2012 22:44


Den här får & bli glad. :-)

Av linduz - 7 november 2012 22:40


Det här en låt som får mig & bli glad. :-)



Av linduz - 7 november 2012 22:21

Vad gör jag för fel?

Jag vill ha ett jobb, hittar ett bra jobb, söker det. Får inget svar, inte ens om en chans till en intervju. Jag blir tokig av att gå hemma, tappar humöret. Tappar suget till allt. Då menar jag allt.

Vill kunna prata med ngn utomstående om allt, men hur ska jag få råd till det?! Vet du om man kan få hjälp genom Arbetsförmedlingen?

Vill skrika ur mina negativa känslor, vill prata med ngn, men vem?! Vänner, ja det har jag, men hur mycket orkar de med & höra mina negativa saker.
Tror mycket beror på farmors tomrum, för det är ett stort tomrum. Hur länge ska jag känna så här efter henne? Minns inte hur det var när mormor gick bort, det var bara sex år sedan. Eller jag kanske förtränger det för att kunna kväva känslorna. Mr. S (ja mitt KK) är så klok, han har sånna bra svar (ja kanske inte jämt). Han har varit med om mycket (vad tänker jag inte berätta här, han vet inte ens om att jag har en blogg). Vill fråga honom & kunna prata med honom, men när jag träffar honom så glömmer jag liksom bort det el. så struntar jag i det för att inte göra ngt besvär.

Eller är det helt enkelt så att min Höst depp har kommit?! den brukar komma runt oktober. Jga tror att jag behöver få ur mig allt negativt & få jobba. Då mår jag som bäst.
Eller så spelar alla hormoner ut i kroppen nu, för jag har den där "underbara" saken som vi kvinnor får en gång i månaden... Ogillar den perioden!

Eller så beror mina negativa tankar om andra saker som har skett ett tag, men det är så privat så jag tänker inte nämna det.

Ursäkta för ett negativt inlägg, men du får kanske se allt mer sånna här inlägg i denna blogg. Eller det har du ju fått gjort sen i augusti. Förlåt, men så är det i livet.

Skulle behöva få ngt roligt snart, ska e.v på fest i helgen, får se.


Förlåt mina läsare. Tack för din kommentar, Ingen.

Ovido - Quiz & Flashcards