Alla inlägg den 6 november 2012

Av linduz - 6 november 2012 13:24

att jag hade flest besökare här på min blogg igår. Hela 19 stycken. :-) Roligt att så många tittar in här. Tack!!


Hur är det med mig då?

Idag är det bättre än igår, idag mår jag bätte inom mig. Igår ville jag bara dra täcket över mig, men fick ändå in några positiva tankar, bakade Tekakor. :-) Blandade i Havregryn, vilket blev gott.


Idag känns det bättre tots min dag började med ett besök hos Gyn. Mindre roligt & flascha underlivet för en okänd människa... Gjorde Cellprovet, så nu ska jag gå & vänta på porvsvaret med.... Inte roligt, får hoppas att det är bra.

Just när jag kom ut från Vårdcentralen så hade "min" buss åkt. Så jag fick sitta i 45 min. & vänta. Men det gjorde inget, hade Morgonpasset i öronen & surfade på telefonen. Så jag hann läsa alla spännande & ointresanta f.b statusar läste även på dagstidningarna så jag visste nyheterna i världen & sverige.


Så nu ska vi i hela världen gå & vänta & se Valresultatet i väst. Jag är inte insatt så jag kan inte svara vem som borde bli ny president. Jag kommer inte att sitta uppe i natt & vänta & se. Nä, så intresserad är jag.


Nä nu får det vara bra för mig (innan jag börjar & dravvla om annat).

Ha en bra tisdag.

Ovido - Quiz & Flashcards