Alla inlägg den 8 november 2012

Av linduz - 8 november 2012 22:44

Trist men sant, mår inget bra idag heller.

Blev mer irriterad på en person idag. Ännu en gång den gör personer besviken.

Nu har jag bestämt mig, jag ska sluta ringa upp folk ( ja inte till alla, utom till de som inte hör av sig till mig). Orkar inte vara den som alltid ringer. Nä, så får jag höra nu varför jag inte hör av mig så ska jag svara; ja men jag trodde du kunde höra av dig med, men ok, jag har väll fel.

& det där med f.b snart tar jag bort mig där, ja inte helt (för det verkar vara omöjligt har jag hört & läst) men iaf vila kontot ett tag. Folk som vill veta om mig kan ringa, sms:a, kolla på Instagram el. besöka mig.


Fick fina sms av en vän nu i kväll, tårarna kom, det var lyckotårar.

Igår läste jag david Batras bok "Den som inte tar bort luddet ska dö!", fick mig lite skratt då.


& ja, det där med lösenskyddade inlägg, ska låsa de inlägg som jag vill.
Jag kommer att sms:a/PM:a på f.b lösenordet till de som jag vill visa inlägget till.


Ha det bra.


Ovido - Quiz & Flashcards