Alla inlägg den 18 mars 2014

Av linduz - 18 mars 2014 10:58

Nu igen. 

Här är allt bra, dock trött. Idag har jag ledig dag från jobbet, men jag har en fullt planerad dag ändå. 

Har jobbat sen i torsdags till i går, hade delade turer i söndags & i igår. Igårdagens kvälls jobb var inbokat innan jag fick vikariatet, skulle få behålla de turer som inte krockade med schemat. Om man säger så här, jag var rätt trött igår kväll. 

Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon. Ändå vaknade jag 06.24..., gick på toa, sen la jag mig igen.


Har tre jobbturer kvar att jobba på vikariatet, på fredag säger jag hej då. På måndag återgår jag tillbaka som Timvikarie. Om nu jag inte blir uppringd & blir erbjuden fortsättning på vikariatet, för personen jag jobbar för återkommer i april. Men tydligen ska avdelningen gå en mindre personal i lite mindre än en vecka. Jajja, jag tycker bara att jag kunde ha fått vikariatet till sista mars.


Jihoo! nu har jag bokat in lite roliga saker i mitt liv. 


Nästa fredag gör jag ett besök hos frisören, senare samma dag tar jag tåget till Stockholm med min yngsta brorsdotter. Vi ska hälsa på bror/farbror, svägerska & kusinerna. :) Brorsdottern fick resan i present, så hon får bestämma vad vi ska göra hela helgen. 


Den 1:a april ska jag på Halvkroppsmassage! jag vann ett presentkort på massage förra året när jag gick ett Motionslopp. Så nu ska jag äntligen få lite skön egentid. 


Nä, ska ta & duscha nu. Ha det fint! 


Ja, en kram kan ni få.


Ovido - Quiz & Flashcards