Alla inlägg den 11 mars 2014

Av linduz - 11 mars 2014 20:13

Heej! 

Ja, vet jag är urusel på att uppdatera här. Ställer mig i skämsbåset & skäms.


I helgen som var så var jag hemma i hembyn. Fredagskvällen var jag hos en vän & hennes familj. Fick god mat & god dryck. :) 

På lördagen gick jag & mor till storebrorsan & hans familj. Min yngsta brorsdotter fyller nio år nu på lördag, men jag firade henne i förskott för jag jobbar när hon fyller. Hon fick en resa till Stockholm av mig. Hon & jag ska åka till brorsan i Stockholms området & hälsa på. :) Hon har tjatat att få åka dit i lite mer än ett år. Bara för för äldsta brorsdottern fick likadan present förra året. 

Vi åker tåg dit & hem, umgås med brorsan & de. & brorsdottern får bestämma vad hon vill göra hela helgen. :) Hon ville till Gröna Lund, men jag förklarade att det är stängt...


Får ta en tripp dit senare med båda brorsdöttrarna tror jag. 


På kvällen i lördags var jag hem till en annan vän & hennes familj. Fick lite fika & mat. Kollade på "Mello" finalen. Nja, Sannas bidrag var sådär, men men jag tror att hon kan ha en god chans i Euroslagerfestivalen i maj. 


Jag firade vännnes son, han fyllde år dagen innan mig. Han fick Målarbok, Tuschpennor & en Star Wars planch. :)


I söndags tog jag & mor en tripp till grannstaden (den med ett Zoo). Vi var på en outlet butik, handlade lite kläder, en tavla & ett par innetofflor. 

Lite senare på dagen gick jag till farmors väninna & hälsade på. 


Här om dagen stogd det klart att jag har fått Semestervikariat med! Jippi! Idag ringde jag chefen, jag sa vilken avdelning jag vill vara på. Hon hade redan planerat in mig på den avdelningen!! =) Jobbade där för två år sen. & jag kände mig "hemma" med alla kollegor. Känns toppen fint! Dessutom ska jag jobba med en vän med.


Jobbade igår, idag & i morgon är jag ledig, sen jobbar jag fem dagar. Efter det jobbar jag tre dagar, sen är vikariatet slut. Känns lite sådär, trivs bra. 


Ja, det var lite från mig. :) Hoppas du gillade det. 





Ovido - Quiz & Flashcards