Alla inlägg den 1 mars 2014

Av linduz - 1 mars 2014 12:53

Hej, idag skulle jag ha jobbat, men redan i torsdags kände jag att jag inte skulle orka det. Så jag sjukskrev mig i går hela helgen. 

Fick frågan igår att hoppa på ett nytt vikariat i tre veckor, på samma hus fast våningen under. Har varit där & jobbat två gånger så jag vet lite hur det är där. Så på måndag startar det vikariatet. & nu känner jag lite stress av att jag inte kanske kan jobba på måndag pga influensan. 


Natten till igår svettades & frös jag. Huvudvärken kom igår & den höll i sig under dagen. Trots Alvedon. :(

Känner av den idag med, har tagit en el. två alvedon redan idag, kommer inte i håg. 


Har diskat & ätit nu, & nu ska jag gå & vila. Innan huvudvärken tar över helt. :(


Hoppas du mår bättre. Ha en fin lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards