Alla inlägg den 3 mars 2014

Av linduz - 3 mars 2014 14:23

Tjo! 


Här har ni en bloggerska som mår bättre. & ska gå & jobba idag. Så alla parter blir glada. 

Fick säkert sura miner när jag sjukskrev mig i fyra dagar, men det struntar jag i. Mår man inte bra så ska man inte gå till jobbet. 

Huvudvärken släppte igår kväll, sen dess har den varit borta. Har lite värk här & där i kroppen, men det är ju så.


Idag börjar jag på nytt vikariat med, ska åka snart så jag hinner få schema, skriva på papper, hämta saker & e.v få ett skåp. Idag jobbar jag 4,5 timmar, det är en lagom tur efter några dagars sjukdom. Får se hur jag mår efter passet.


Idag har jag städat & ätit en god Fiskgratäng m. pressad potatis samt brytbönor. :) Hade tomat/basilika cremé fraiché i gratängen. Trodde att det skulle bli ett bottennapp, tji fick jag, det blev gott! hade hokfilé, hade ner Cremé fraichén, hade räkor som låg i lag, sen lite ost ovanpå. Blev gott! :)


Till helgen blir det fest i hembyn med! äntligen lite skoj! :) & e.v lite häng med vänner. :)


Nä, nu ska jag ta & fixa ordning mig. 


Ha en fin dag/kväll. :)

Ovido - Quiz & Flashcards