Alla inlägg den 27 februari 2014

Oj.

Av linduz - 27 februari 2014 12:03

Hej, jo jag lever, men bloggen är halvdö. Ursäkta.


Här är det sådär, har gått med lite snuva i flera månader, halsvärk var & varannan dag. 

Igår hade jag halsvärk, den urartade sig mer & mer, när jag kom hem från jobbet igår kväll, så var det värre. & under natten blev jag totalt förkyld... Ringde i morse & sjukanmälde mig. Ringde igen på f.m & sjukskrev mig till i morgon. 

Är inne på sista veckan på vikariatet, har bara lördag & söndag kvar & jobba. Ska ringa i morgon f.m & meddela hur jag ska göra i helgen. 


Jag har redan ångest för att jag är hemma, men men jag vill inte gå till jobbet med denna Influensa.   


Annars har det varit bra med mig. Jobbat mest. I måndags åkte jag till hembyn, sov hos mor, i tisdags hjälpte jag en vän & städa hennes lgh. hon har flyttat. 

Gick bra & städa, hon fick några mirakel svampar av mig förut. Så de användes flitigt. :)


Nä, nu ska jag släpa in mig i duschen. 


Ha det bra, hoppas du är frisk & mår bra.

Får se när ett nytt inlägg skrivs igen. 


Ovido - Quiz & Flashcards