Alla inlägg den 2 februari 2014

Av linduz - 2 februari 2014 23:45

Hej, detta är min sista dag som 34... säger inte vad jag fyller år imorgon, inte är det 40 iaf. ;)


Min ena kusin sa igår "Om fem år är du 40 år", varpå jag frågade "Hur var det & fylla 40?" "Det var underbart" svarade hon. "Vad bra, då kan jag vara lugn" sa jag. Efter en stund sa hon samma grej igen, då sa jag "om två år är du 50 år". ;) De sa att jag är gammal med... ha ha. 


Igår var tre kusiner samt deras respektive (en respektive kunde inte följa med) här, samt familjen. :)

Jag skrev på kusinernas inbjudan att de inte skulle köpa presenter, utan de skulle sätta in de e.v presentpengarna på Barncancerfondens sida. För deras besök betyder mer. två av kusinerna (de är syskon) & deras resepktive gav mig ett Fuck Cancer armband, det betyder mycket med. Den andra kusinen & hans sambo satt in pengar på Barncancerfonden. 

Jag bjöd på Smörgåstårta, alkoholhaltig dryck, alkoholfrihaltig dryck, kaffe & kaka. Alla var nöjda & glada. 

Familjen fick ge mig presenter, fick en hel bra presenter. :) 

Badhandduk, Bag in box hållare (ser ut som en stor & tjock bok) & sex vinglas, ljus, ljusstake som ser ut som ett hjärta, presentkort på Lagerhaus, Trisslotter & pengar. 


Oups... om tre minuter blir klockan 00.00 mobilen kommer att säkert att låta under natten. ;)


Idag fick vänner komma, de ramlade in vänner med. :) 

Fick Kristian Gidlunds bok, läsglasögon, godis & näsdukar för att torka ögonen med när jag läser boken... ;), Tulpaner, en annan fin bukett, ljus, en vän & hennes familj hade satt in pengar på Barncancerfonden. :)

Så sammanlagt så fick Barncancerfonden 700 kronor bara för jaf hade fest/kalas för släkt,familj & vänner. Känns fint i mitt  

Jag bjöd på bakverk, kaffe & egengjord tårta. När jag gjorde tårtan dokutmenterade jag den, så bilderna kommer ut här om någon dag. :) Måste ju hålla bloggen i gång. :)


Nu är klockan 00.00 ;)


Mvh från en 35 åring...

Ovido - Quiz & Flashcards