Alla inlägg den 18 februari 2014

Av linduz - 18 februari 2014 22:24

Hej hopp, här är det sådär. Idag har jag inte ens klivit ut genom min dörr. 

Sov länge pga trötthet & slö. Jag har inte kännt mig på topp idag. :( Kände bara för att vara anti mot allt, jag kollade på OS ett tag. Kollade på herrarnas Skidskytte. Sverige kom på sjunde & tolfte plats. Bra kämpat grabbar! Norge fick Guld på den tävlan. På lördag får svenskarna en chans igen. Hoppas jag hinner se de innan jag drar till jobbet. 

Det är konstigt med mig, ibland är jag intresserad av sport, sen ingenting. Jag kollar mest när det är något stort evenemang. Ja varför ska jag se en "vanlig" oj så kanske man inte får säga... match/sportevenemang på en lördag. 


Låg under filten & myste. Det var bätte än att rusa runt & sen får jag e.v sota för det sen. 


Har planerat in lite skoj i mitt liv. :) Blev bjuden på fest i hembyn om några veckor, hoppas jag kan gå på den. Ett band ska spela, lyssnade in de på You Tube idag, ja de lät bra. Lugnet heter de. :)


Om en vecka fyller min äldsta Guldklimp år, får se när jag firar henne. Elva bast blir hon... det betyder att jag är inne på mitt elfte år som faster. =)

Samma dag ska jag hjälpa min Gudsons mor & städa hennes lgh. det är hennes tur att inta en ny lgh. nu. Hon hjälpte & städa min lgh. i höstas så nu är det min tur & hjälpa. 


I mitten av mars fyller min andra Guldklimp 9 år, i år får hon en speciell present. Säger inget om det nu, i fall om det inte blir av. Ska höra med brorsan & så först. 


Nä nu ska jag inta sängen, spela lite spel & facebooka & säkert instagramma. ;) för det gör man väll inte innan man ska sova, så man kan koppla av & sluta tänka "vad gör alla andra". He he.


Ha det toppen - allra högst upp, men ta inget snekliv du. Då kan det ske en olycka.

Ovido - Quiz & Flashcards