Direktlänk till inlägg 25 november 2013

Hejsan hej!

Av linduz - 25 november 2013 22:53

Hej!

ja jag lever, har bara inte tid & skriva här känns det som. Tid har jag egentligen... ja jag vet det är en dålig anledning. 


Vad har jag gjort då? svar; sovit, jobbat, träffat vänner, ätit, cyklat till jobbet & hem. Ja det är typ allt. 

Förra veckan var jag till hem byn, hela den dagen vill jag inte minnas. Var på ett mindre bra humör. 


Har jobbat helgen som var, nu är jag ledig i två dagar. :) Fick besök av en nyfunnen vän (vi har jobbat i hop), men nu umgås vi utanför jobbet. Vilket jag är glad för. :)


I morgon har jag lite & stå i på förmiddagen, på eftermiddagen får jag besök. Fast då ska besöket skjutsa in mig hit... ja besöket är en vän som bor i hem byn. & hon skulle komma hit. 


Till helgen som kommer ska jag på Tjejfest, i hem byn. :) Samma kväll spelar min ena kusin & hans band på den lokala pizzerian. Får se om jag kommer till stället. 

& så är det första advent på söndag, ja du som känner mig el. du som har följt mig & min blogg en längre tid vet att jag är inget "fans" av julen. Sätter upp julsaker ändå, men jag ogillar den. 

I år ska jag jobba på julaftonskvällen. Men men jag hinner fira jul med familjen, jag är ledig juldagen & annandagjul.

Sen får jag fira in nya året på jobbet samt 2014's första kväll på jobbet med.


Nä, nu ska jag ta & lägga mig. 


Ha det fint. Vet ni, ni är sämst på att kommentera här... ni suger getpung. ;-) nä jag bara härjar, men det var länge sen jag fick en kommentar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linduz - 18 januari 2015 18:21

Hej. Oj nu måste du ha blivit chockad att Linduz skrev ett nytt inlägg. Fick se att bloggen har varit nere sen september. Så vad har hänt sen dess. Som du ser är rubriken positiv. Jag jobbade på vikariatet till november. Allt gick bra. Jag har ...

Ja!

Av linduz - 19 september 2014 13:10

Här har det hänt lite av varje.      På måndag börjar jag på ett nytt vikariat, inom äldreomsorgen, ska jobba i tre månader på 80 %. Det känns bra.      Träningen har gått bra, jag fortsatte & slutföra mina fem gratis gånger, sen köpte jag ko...

Av linduz - 2 september 2014 09:39

Ja nu har vi nått höstens första månad (enligt mig). Lite skönt men ändå inte.  Jag måste kolla genom ljusförvaringen så jag vet om jag kan mysa med ljus & te i soffan framför tv'n. Ljus är ett måste på hösten tycker jag. & te! Tänk så underbart de...

Av linduz - 12 augusti 2014 11:59

Hej, ja nu har vi kommit till sommarens sista månad. Vilket jag tycker är tråkigt.  Vad har jag gjort i sommar? träffat lite vänner, varit på after work med en vän, varit på fester, firat midsommar i Tyresta nationalpark, jobbat, varit på Medeltids...

Av linduz - 14 juli 2014 14:25

Oj kommer ni i håg mig?! Det är jag Linduz som skriver.  Oj vad bloggen har ekat ett bra tag, jag misshandlar den som bara den. & er läsare, hallå finns ni kvar?! förstår om ni inte vill vara kvar som läsare.    Här är allt fint. =)  Jobbat d...

Ovido - Quiz & Flashcards