Alla inlägg den 19 november 2013

Av linduz - 19 november 2013 23:30

Tjo!


Allt är bra med mig, fast lite mer snorig & lite mer halsvärk har det byggts på. Men men jag klagar inte, det finns folk som är sjukare än mig. Eller klagade jag nu?! 


Det fungerar bra på nya jobbet, har varit där i en vecka nu. Det känns bra. :-)

Jobbade nu i helgen som var, ska jobba i helgen som kommer med. Men men jag har sånna korta jobbturer så det känns inte långt. Det är bara en dag som jag får jobba längre, det gör mig ingenting. 


Idag har jag namnsdag med, det var bara mor som gratulerade mig. Hon har namnsdag med, jag fick hennes mellannamn som mitt mellannamn. Det är kanske inte så många som vet vad jag heter i mellannamn, men det gör inget. 


Nä, ville bara skriva ett inlägg så du vet att allt är under kontroll. :)

Ska ta & lägga mig nu & läsa Neil Youngs självbiografi "Fredsförklaring". :)


Ha en bra onsdag! 

Ovido - Quiz & Flashcards