Alla inlägg den 2 november 2013

Av linduz - 2 november 2013 13:47

Hej igen, oj andra inlägget denna vecka. Ovanligt för min del. ;)


Allt är bra, förutom att jag skulle vilja hinna fixa ordning på alla tomma kartonger, fixa Brandvarnan så den slutar pipa,att det ska bli tisdag så jag får kolla upp min ena tand (det har lossnat bitar från den & att det ilar i den i bland), att det är onsdag då jag äntligen ska kolla upp min onda fot. Men men jag hinner, inget livsviktigt. Eller jo foten & tanden är livsviktigt, men nu har jag iaf inbokade tider. Har en dag till på helgen. 

Ska snart till hembyn, ska gå till Kyrkogården & tända ljus för de som har gått vidare före oss. :( Men men det är så fint så här dags på Kyrkogården. 

Ska sen till min älskade Gudson, hans syster & mamman. Har inte träffat Gudsonen & systern på flera månader & det är ovanligt. Ska sova kvar med, så vi får mer tid tillsammans. :) 

I morgon bär det av till IKEA. :) Du kan kolla in på det föregågna inlägget vad jag vill/ska shoppa på IKEA. 


Vad jag menade med rubriken är att igår jobbade jag första gången sen jag flyttade hit, vilken befrielse det var att kunna cykla till jobbet. Dock kunde det ha varit ett bättre väder. Regnet öste ner... 


Nä, ska ta & packa & fixa lite. 


Ha en fin lördag!   

Ovido - Quiz & Flashcards