Alla inlägg den 14 november 2013

Av linduz - 14 november 2013 18:17

Hej, oj här har det ekat tomt ett tag nu. 

Sorry. Har gjort lite av varje, jobbat, pysslat i hemmet, tandläkare (det var som tur inget hål), utprovning av inlägg till skor (har haft ont i vänster fot länge, & nu kollade jag upp det), träffat vänner, firat far på fars dag (han fick en Cyklamen av mig & syrran, jag fick mat, fika av honom), ätit & sovit. 


Träffade alla mina Guldklimpar i söndags, så nu är Faster hjärtat helt. Träffade nästan hela familjen då, alla utom storebror & hans fru. 

Datorn har krånglat lite med, efter frågning av vänner & en som jobbar på en Datorbutik så var svaret Överhättning. & i går tog jag tag i problemet, & nu verkar datorn må bättre. :-) 


Har lämnat in redovisning av sökt arbete hos Arbetsförmedlingen. Först trodde jag att det var inom barnomsorgen, men sen när jag läste mer så var det inom Grundsärskolan! =) Det jobbet har jag chans att få tänkte jag, men jag tror inte det. Det är i Huddinge, & de lär inte ta en utifrån... men men nu har jag sökt ett arbete. Får kolla efter fler jobb att söka. 


& sen har jag blivit erbjuden ett vikariat inom äldreomsorgen här i stan. Jag tackade ja, började jobba på det i tisdags. Ska jobba på det till i början av 2014. Det är på 75 %, kan bli mer tid. Skönt & ha ett schema & skönt att veta när jag ska jobba. 

Så nu vet jag var jag får fira Jul & Nyår... jobbar både jul & nyår, är ledig juldagen & Annandagjul så jag får iaf lite jul med familjen. Jobbar kväll både Nyårsaftonen & Nyårsdagen. Som tur så slutar jag bra tid på julaftonen så jag har chans att kanske bli hämtad & få fira jul då med. Jajja, det är ett tag dit med... 


Nä nu ska jag koka gröt, äta, vika tvätt, sen blir det soffposition. 

Ovido - Quiz & Flashcards