Alla inlägg under juli 2012

Av linduz - 10 juli 2012 22:18

Jo, jag har skapat en presentation om mig, på sidan till vänster hittar du den, högst upp. I den hittar du all information om mig som jag vill ge ut om mig.    Tveka inte & fråga mig om något.   

Av linduz - 10 juli 2012 22:00

Tjo,

jo jag har själv bloglovin. & du kan enkelt klicka på den ikonen här bredvid (om du har bloglovin). :)

Älskar bloglovin, det är så smart! :) Du som inte har en blogg, kan använda det med. :)

Kolla in här för det. :)


Ha en bra kväll/dag.


Mvh/

Av linduz - 10 juli 2012 15:13

Nu blir det att skriva mer här, har nyss informerat på min andra blogg att jag har skapat en ny blogg.


Idag har jag jobbat, sen var jag & kollade på en lgh. i stan som jag jobbar i. Har ej bestämt mig hur jag ska göra, för det blev en besvikelse för mig. Planritningen som hyresbolaget hade gett ut på hemsidan stämde ej. Det var stort sett inga fel på lgh. den är lika stor som jag har nu. Men men fler chanser kommer. :)


Annars är det lugnt & bra. Fick höra en rolig sak på jobbet idag, fick höra att jag är en duktig vikarie! :) Jag sa tack & sa även att det värmer mig. Jag sa att de som jobbar på avdelningen är bra kollegor med. :) & att jag trivs på avdelningen. Hon blev glad att jag sa så. =)


I morgon är jag ledig. :) Skönt, annars jobbar jag alla andra dagar i veckan.


Nej, nu ska jag ta & göra annat.


Kram

Av linduz - 8 juli 2012 16:31

Jag har inte kopplat bloggen till facebook el. någon annan sajt. Kommer inte göra det heller. Ville bara skriva det så du vet.

Av linduz - 8 juli 2012 16:23

Hej, jag är en ny medlem här nu.

Tröttnade på min gamla bloggportal, & nu är jag här. Får se hur detta fungerar, får ge detta en chans. :)


Ha det bra.

Mvh

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards