Alla inlägg den 18 juli 2012

Av linduz - 18 juli 2012 22:18

Hej alla, ursäkta rubriken, men så lät det när jag inte kunde ladda upp en film på mig själv.


Filmen skulle skickas in på ett formulär på tv 4:as sida. Vad nu, tänker du, vad ska hon göra nu?

Jo, jag ska anmäla mig till nästa års Biggest Looser Sverige. Har tänkt tanken i flera år, & nu hittade jag formuläret. :)

Hade filmat mig via webcamen, men sen kunde jag inte ladda upp den. Det var liksom bara det steget kvar sen kunde jag ha skickat in allt. Men men mor har sin kamera & då kan jag låna den & filma mig, för de vill ha en film.


Annars är allt bra här, varit ledig i två dagar, det var riktigt skönt. Hann göra en del saker. Satt & fikade med fyra vänner igår, riktigt trevligt. Alla fyra har barn, men de hade lämnat barnen hemma så de kände sin egenstund. :)


Saknar mina älskade Guldklimpar, har inte sett de på länge! Skulle ha e.v åkt till de två yngsta i helgen, men nu blir det inte så. Tar det senare. Får e.v träffa de om några veckor. :)

De äldsta åker till Öland i helgen med far/farfar & hans sambo.


Nej, nu ska jag ta & titta på Mat Tinas sommarkök. :)


Ha det bäst. Kram   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards