Alla inlägg den 17 juli 2013

Av linduz - 17 juli 2013 23:25

Heeej!

Sorry för det stora tomrummet här. Blir lätt så när solen lyser med sin närvaro, man vill bara var ute & njuta av vädret. Jag är iaf sån person, & det har du nog märkt.


Annars är det bara bra här, inga direkta nyheter har hänt här.

Vad är det som har hänt? Jobb, träff med vänner, promenader, cykelturer, badat, festat, träff med familjemedlemmar. Ja det är det stora hela.

Jag jobbar fem turer till, sen är jag ledig helt i två veckor!! Ja, du läste rätt, två (2) veckor! Det betyder semester!! =) Gissa om jag längtar. ;)
Kommer att sakna jobbet, det vet jag, men denna ledighet behöver jag.


& så har äntligen Bloggplatsen gjort så läsarna som följer bloggarna, klicka på "gilla" knapp. Du hittar "gilla" under varje inlägg, längst ner under varje inlägg till höger, det står Gilla, efter det finns det ett hjärta.

Så gilla på nu! ;)


I morgon ska jag vara hemma & städa eller lata mig. På e.m ska jag & mor ut & plocka bär. :)


Ha det bäst, tills nästa gång. :)      










Ovido - Quiz & Flashcards