Alla inlägg den 9 juli 2013

Av linduz - 9 juli 2013 10:30

Hej igen.


Här är allt bra, jobbade helgen. Var ledig i går. Då åkte jag & en vän till grannstaden (den med eget öl). Vi fikade, gick omkring på stan & shoppade lite. :) Var in på Ö o B med, äntligen hittade jag en liten radio som man kan ha batterier i. Så den är placerad på balkongen nu. :)


Var arg som ett bi med igår, men det gick över när jag var i grannstaden. Jo, en i andra porten hade tagit sin frihet & tvätta, ja det är bra. Men det är inte bra när man inte har bokat tid & tvättar så man överskrider tiden, då jag skulle ha tvättat. En fin (läs arg) lapp sattes upå dörren, så nu hoppas jag hädanefter att den människan inte tvättar obokat.


Tog en kvällspromenad med en vän i går, vi hade inte setts på säkert 1 månad (om inte mer). Fångade kvällen på foto med så när jag har fört över bilderna från "fånen" så kan jag lägga ut de här. :)


Angående rubriken, så menar jag att jag älskar denna årstid & vädret (ja inte regn) men sol. :)


Nä, nu ska jag ta & städa lite.


Ha det bra tills vi (tills jag skriver igen) hörs! :)









Ovido - Quiz & Flashcards