Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av linduz - 8 augusti 2013 21:48

Så var det dags att återgå till jobbet efter två veckors semester. Vilket känns bra, skönt & komma in i rutiner igen.

Har tänkt på mina rutiner, ska ändra på de nu. Om nu jag måste ändra matvanor & göra något åt min vikt så måste jag ändra rutinerna. Som tur fick jag köpa ett par träningstights för billiga pengar för någon vecka sen. Hade tänkt & köpa sånna med. Ibland har man tur!

Fick lite inspiration sen jag läste Martina Haags senste bok "Heja Heja". Samt när jag hörde en gång på Hallå P3, då intervjuades Karolina Klyft (jag har inget tyskt y på tagentbordet). Hon sa en bra & smart grej. Man ska inte låta sig hetsa sig över kompisens träning. Man ska hitta en träningsform som man själv gillar, man kanske tränar en dag i veckan, när man känner att detta är ju roligt & jag klarar av detta så kan man öka på mer. & jag har tänkt på det sen dess. Läser sen en bra blogg av en tjej, hon tar en PW varje morgon innan jobbet.

Varför kan jag inte göra det med?

Nog om det.


I tisdags var jag & mor till brorsan som bor i Sthlm, nu var det sista gången som jag var i deras nuvarande lägenhet. De flyttar om några veckor till grannkommunen. Från att bott i en tvåa med två barn i lite mer än två år, så ska de bo i en fyra rum & kök nu. Det blir värsta lyxen för de. :) Kul för de!


Idag har jag varit på 80 års kalas, min mors mosters man fyller idag. :) Av oss fick han en buske med blommor på. :)
Träffade lite vänner till de där, samt min mors kusiner & mina sysslingar. :)


Nä, ska ta & avsluta här nu, ska ta & sova. Så jag är pigg i morgon.


Ha det fint!













Ovido - Quiz & Flashcards