Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

Min fredag!

Av linduz - 24 januari 2014 10:25

Min fredag kommer bli så där fin. Inget rosa fluffmoln, för det ogillar jag & vännen som jag ska luncha med. Hon är en rock n roll tjej. Hon har varit trummis dä du. ;-)


Vännen är min äldsta vän med, ja hon är inte äldst, men vi har känt varandra sen vi små barn. Jag är glad att vi har varandra fortfarande! 

Vi jobbar nu i samma stad, hon inom Kultur & Fritid & jag inom vården. Idag ska vi luncha. 


I eftermiddag ska jag jobba, jag älskar att jobba på den avdelningen (två arbetsgrupper har slagits i hop till en). Personalen där är underbara, jag känner mig välkommen dit! :) 


Annars är det lugnt i mitt liv, mest jobb. Men men det är väl så för alla (nästan). Jobb i morgon med. 


Har du något tips med smaker man kan ha i mellan i en tårta? 


Nä, nu ska jag ta & fixa ordning mig. Idag ska jag ta tag i mitt liv! ja du läste rätt! äntligen ska jag hinna innan Rekryteringen ringer & erbjuder ett vikariat. Jag ska ringa till Särskolechefen samt Rekryteringen & be de lägga till fler arbetsplatser, samt nattjobb.


Ha en fin fredag samt helg! :-)  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linduz - 18 januari 2015 18:21

Hej. Oj nu måste du ha blivit chockad att Linduz skrev ett nytt inlägg. Fick se att bloggen har varit nere sen september. Så vad har hänt sen dess. Som du ser är rubriken positiv. Jag jobbade på vikariatet till november. Allt gick bra. Jag har ...

Ja!

Av linduz - 19 september 2014 13:10

Här har det hänt lite av varje.      På måndag börjar jag på ett nytt vikariat, inom äldreomsorgen, ska jobba i tre månader på 80 %. Det känns bra.      Träningen har gått bra, jag fortsatte & slutföra mina fem gratis gånger, sen köpte jag ko...

Av linduz - 2 september 2014 09:39

Ja nu har vi nått höstens första månad (enligt mig). Lite skönt men ändå inte.  Jag måste kolla genom ljusförvaringen så jag vet om jag kan mysa med ljus & te i soffan framför tv'n. Ljus är ett måste på hösten tycker jag. & te! Tänk så underbart de...

Av linduz - 12 augusti 2014 11:59

Hej, ja nu har vi kommit till sommarens sista månad. Vilket jag tycker är tråkigt.  Vad har jag gjort i sommar? träffat lite vänner, varit på after work med en vän, varit på fester, firat midsommar i Tyresta nationalpark, jobbat, varit på Medeltids...

Av linduz - 14 juli 2014 14:25

Oj kommer ni i håg mig?! Det är jag Linduz som skriver.  Oj vad bloggen har ekat ett bra tag, jag misshandlar den som bara den. & er läsare, hallå finns ni kvar?! förstår om ni inte vill vara kvar som läsare.    Här är allt fint. =)  Jobbat d...

Ovido - Quiz & Flashcards