Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Ett speciellt inlägg.

Av linduz - 25 februari 2013 00:10

Tjo!


I två dagar har jag tänkt på ett speciellt inlägg som jag kommer att skriva här snart.


Har tänkt ut hur jag ska skriva & om vad det ska handla om. Det liknar inget annat tidigare blogginlägg jag har skrivit tidigare. Nyfikna?!


Ja, det hoppas jag! ;-)

Ska försöka skriva det senare idag måndag.

Ska även fira mitt äldsta brorsbarn, hon blir tio år! Tänk det var tio år sen jag blev faster för första gången, 24 år var jag då. Tänk vad ung jag var. :)

Är kalastrött nu, har haft en rolig helg som har handlat om vänskap. :)

Kommer att minnas denna helg länge. Dock toklängtar jag till nästa, men det är fem dagar dit.


Ha det fint alla läsare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linduz - 18 januari 2015 18:21

Hej. Oj nu måste du ha blivit chockad att Linduz skrev ett nytt inlägg. Fick se att bloggen har varit nere sen september. Så vad har hänt sen dess. Som du ser är rubriken positiv. Jag jobbade på vikariatet till november. Allt gick bra. Jag har ...

Ja!

Av linduz - 19 september 2014 13:10

Här har det hänt lite av varje.      På måndag börjar jag på ett nytt vikariat, inom äldreomsorgen, ska jobba i tre månader på 80 %. Det känns bra.      Träningen har gått bra, jag fortsatte & slutföra mina fem gratis gånger, sen köpte jag ko...

Av linduz - 2 september 2014 09:39

Ja nu har vi nått höstens första månad (enligt mig). Lite skönt men ändå inte.  Jag måste kolla genom ljusförvaringen så jag vet om jag kan mysa med ljus & te i soffan framför tv'n. Ljus är ett måste på hösten tycker jag. & te! Tänk så underbart de...

Av linduz - 12 augusti 2014 11:59

Hej, ja nu har vi kommit till sommarens sista månad. Vilket jag tycker är tråkigt.  Vad har jag gjort i sommar? träffat lite vänner, varit på after work med en vän, varit på fester, firat midsommar i Tyresta nationalpark, jobbat, varit på Medeltids...

Av linduz - 14 juli 2014 14:25

Oj kommer ni i håg mig?! Det är jag Linduz som skriver.  Oj vad bloggen har ekat ett bra tag, jag misshandlar den som bara den. & er läsare, hallå finns ni kvar?! förstår om ni inte vill vara kvar som läsare.    Här är allt fint. =)  Jobbat d...

Skapa flashcards